Hozzászólások

Szabadnapok a zsírvesztés miatt, Kérdések: Revex kap. Scitec Nutrition

De az egyik legfontosabb a kezdeti testzsír: a kövérebbek általában hosszabb ideig tartózkodhatnak korlátozott étrenden anélkül, hogy szünetet kellene tartaniuk a fogyókúrától, mint a karcsúbbak. Mit értesz szünet alatt? Sok olvasó zavart lehet, mire gondolok diétától szakítani.

szabadnapok a zsírvesztés miatt

Úgy tűnik, hogy a legtöbb diétás könyv úgy gondolja, hogy a diétákat örökké kell követni. Ha vannak karbantartási irányelvek, azok általában kissé homályosak: gyakran csak azt kell feltételeznie, hogy egy bizonyos ideig többet fogyasszon, mint amennyit az étrend megenged.

198. Átalakulás napi 300 fekvőtámasszal, 30 nap alatt, 48 évesen

Az az elképzelés, hogy az étrend tervezett eltérítése amely a körülményektől függően egyetlen étkezéstől 2 hétig tarthat valóban jobb munka mintha örökre a korlátozott étrenden maradna, és ez ellentmond az intuíciójának és a józan észnek. De néhány kivételtől eltekintve ez teljesen igaz.

Kérjük, olvassa el újra: minél szigorúbb az étrenddel vagyis minél abszolutabb vagyannál valószínűbb, hogy elbuksz. Elképzelem, hogy a legtöbben azt gondolják, hogy ha nincs otthon, nincs mit enni, akkor egy süti tönkreteheti étrendjét, és örökre elviszi ezt a bűntudatot!

szabadnapok a zsírvesztés miatt

Bármi, amit túlzás nélkül érdemes megtenni, nem bűn, de a legtöbb ember így kezeli az étrend problémáit. De végső soron ez önpusztító hozzáállás. Egyetlen süti vagy akár egyetlen étkezés nem vonhatja vissza a fogyókúra egy vagy több hetét.

  • A legjobb tippek a fogyáshoz való futáshoz - Fogyás
  • Gluténmentes étrend hatása
  • Tippek, hogy lefogy a férfi egészség
  • Heti 2 kiló mínusz - Fogyókúra Femina Írta: Váczy Anikó A fogyás képlete nem más, minthogy kevesebb kalóriát kell bevinni a szervezetbe, mint amennyit felhasználsz.
  • Zsírégető tea házilag
  • Kis Csiki, idekukkolj.
  • Adatvédelmi Irányelvek A legjobb tippek a fogyáshoz való futáshoz Készen áll arra, hogy elolvassa a fontokat?

Természetesen nem lehet túl nyugodt, egyszerűen egyensúly kérdése: időnként csak 1 lépésben kell siklani, ne aggódjon a séta hátralévő részében. De amit pont az ellenkezőjére találtak: nem volt jelentős súlygyarapodás és nem volt probléma visszatérni a diétához, amikor a két hét lejárt.

A diéta a két hét pihenő miatt nem bukott meg, és a tanulmány nem tette szabadnapok a zsírvesztés miatt azt, amit kitűzött. Vagyis ahelyett, hogy a 2 hetet saját akaraterőjük kudarcának tekintenék, azt egy előre megfontolt terv részének tekintették.

Ez megváltoztatta a negatív potenciált és pozitívnak látta azt, hogy megváltoztatta az emberek értelmezésének módját a megszakítás időszakában.

Ez fontos, ezért említettem a pszichológiai tényezőt.

szabadnapok a zsírvesztés miatt

Hogy őszinte legyek, ez nem új keletű, sok táplálkozási szakember alkalmazza ezt a stratégiát. Csak formalizálni fogok, és adok néhány irányelvet és néhány részletet.

Ingyenes, strukturált étkezések vagy diétaszünetek: melyiket válasszuk és mikor kell csinálni?

Ez nemcsak pszichológiai törést biztosít az étrendben, hanem fiziológiailag is segítséget nyújt azáltal, hogy segít önszabályozni néhány olyan rendszert, amelyek kudarcot vallanak, ha hosszabb ideig ugyanazon a diétán tartózkodik. Ez a három kategória a következő: ingyenes étkezés, strukturált étkezések és teljes étrend szünetek.

A fő előny pszichológiai, mivel a napokig vagy hetekig tartó zavartalan fogyókúra igazi mentális áldozat. Tudja, hogy soha többé nem áll távol néhány naptól az ingyenes étkezéstől, ami sokkal elviselhetőbbé teszi ezeket a diétás napokat. Most, mielőtt abbahagynád az olvasást és megennél mindent, ami látható, beszéljünk arról, mi az ingyenes étkezés és mi nem. Az ingyenes étkezés NEM szándékos kísérlet arra, hogy megnézze, mennyi étellel töltheti fel a nyelőcsövét, bár ezt általában így értelmezik.

szabadnapok a zsírvesztés miatt

Az emberek változatlanul egyik pszichológiai csapdából esnek hogy az étrend megszegése eleve negatív a másikba megpróbálják látni, hogy mennyi táplálkozási szemetet tudnak bevenni. Mindkettő problémát okoz.

Tehát ne döntsön úgy, hogy egy vagy két pizzát eszik. Ne érts félre, az a törekvés, hogy egészségesebb döntéseket hozzunk ezen a ponton, mindig jó dolog főleg, ha hosszú távú fogyókúrás célt tűzünk ki célulde a diéta kissé megszegése nem fogja megölni.

Akár valami zsírosat szeretne, mint a sült krumpli, vagy a desszertet vacsora után, egye meg! Csak ne egyél két előételt, három desszertet, az egész tányért és a melletted lévő embert, majd állj meg a Burger King mellett, és szabadnapok a zsírvesztés miatt 2 vagy 3 harapnivalót. Úgy gondolom, hogy a legtöbb esetben az ingyenes étkezést leginkább otthonról, étteremben lehet elvinni.

Ennek oka az, hogy kevésbé valószínű, hogy túlzott mértékben elfogyasztaná az édességeket és az üres kalóriákat.

Most mindegyik kérdésre megpróbáljuk a legkielégítőbb választ adni.

Nem rendel három desszertet vagy három ételt, ami valós lehetőség, ha ezt az ételt otthon eszi. Ezenkívül az étkezés elhagyása többféle ízjutalmat is ad, különös élvezetet a diéta során. Szerintem is jobb, ha az ételt ingyen fogyasztjuk el, vacsoránál.

Gyorsan el akarok veszíteni a hasi zsírtól

Ez leginkább arról szól, hogy visszatérjen az étrend egyensúlyába. Ha ebédre vagy akár reggelire eszi az ingyenes ételt, pszichológiailag nehéz lehet a nap hátralévő részében szabadnapok a zsírvesztés miatt egy extrém étrendre.

Ha vacsorát készít, reggelre felébredve készen kell állnia arra, hogy visszatérjen a szokásos étrendhez. Ha edzésprogramon vesz részt, különösen súlyzós edzésen, akkor ideális lenne az ingyenes étkezést egy olyan napra fordítani, amelyet intenzíven edzett mint például a lábnap. Ez segít abban, hogy az étkezés kalóriái és tápanyagai előnyösen az izomba kerüljenek, ahelyett, hogy testzsírrá válnának. Mint fent, valószínűleg ideális lenne, ha legalább megtartaná az étrendi paraméterek egy részét, főleg biztosítva valamilyen sovány fehérjét és néhány zöldséget.

Tehát kezdjen egy salátával ez segít egy kicsit feltölteniés válasszon valamilyen fehérjét a soványt előnyben részesítik, de a zsírosabb steak is rendben van fő étkezésként. A fő különbség az, hogy az étkezésnél extra dolgok is lehetnek. Sült krumpli, tészta az oldalán, hasábburgonya, ilyesmi. A desszert nem túlzás szintén rendben van.

Mit egyél reggelire, ha diétázol?

Az ingyenes étkezés koncepciójának néhány korábbi megközelítése tovább korlátozta az ingyenes étkezést egy órás időtartamra. Ez akkor lehet hasznos, ha például az étkezésnek egy barbecue-napot készít. Ugyanakkor ne essen abba a csapdába, hogy megnézze, mennyi ételt fogyaszthat el egy óra alatt.

Ismertem olyan embereket, akik szó szerint elindítanak egy időzítőt, és meglátják, mennyit ehetnek egy pontos időben. Figyelmeztetést szeretnék adni nektek: ne csodálkozzon, ha másnap reggel megugrik a testsúlya, különösen, ha sok szénhidrátot fogyaszt az ingyenes étkezés során.

A legjobb tippek a fogyáshoz való futáshoz

Csak vegye észre, hogy ez a víz súlya, és azonnal visszaesik, miután visszatér az étrendhez. Nyilvánvaló, hogy ha extrém diétát folytat, hogy formába lendüljön egy adott eseményen, akkor nem szeretné az esemény előtti este az ingyenes étkezést.

Míg a strukturált étkezésnek hasonló pszichológiai előnyei vannak, mint az ingyenes étkezéseknek, további élettani előnyei vannak, mint az ingyenes étkezésnek. Az egyik az izomglikogén az izomban raktározott szénhidrát utánpótlása, ami fontos a nagy intenzitású testmozgással foglalkozó egyének számára.

A strukturált étkezés kikapcsolja az étrend által kiváltott katabolizmust a szövetek lebomlásátsegít megtakarítani a karcsú testtömeg-veszteséget. Megfelelően elkészített, strukturált étkezések felhasználhatók a diéta során elvesztett izmok helyreállítására.

Végül, fogyás idő telik el a férfi szénhidrátterhelés segít normalizálni a legtöbb, ha nem az összes hormont. Tehát hogyan készíthet strukturált ételt? Sajnos sok változótól függ, hogy itt nem akarok nagy részletességgel foglalkozni, de ezt mondom: a strukturált étkezés során főleg szénhidrátot kell fogyasztania.

Ami a szénhidrátokat illeti, a legjobb elkerülni a túl sok szacharózt asztali cukor vagy a fruktózt gyümölcscukorlegfeljebb körülbelül gramm szacharózt és 50 gramm fruktózt használva. Minden keményítő, mérsékelt mennyiségű gyümölcs és még némi ócska étel is túlzások nélkül tisztességes játék.

A strukturált étkezés korlátozott étrenden való elkészítése valójában nem is olyan nehéz, csak ragaszkodjon a normál fehérjéhez, több zöldséghez, több esszenciális zsírsav-bevitelhez, és adjon hozzá rengeteg szénhidrátot és kis mennyiségű étkezési zsírt. Sportolóknál javaslom egy 3 napos strukturált étkezést, amely gramm szénhidrátot tartalmaz kilogrammonként az első napon, ennek körülbelül a felét a második napon, és ennek körülbelül a felét a második napon a harmadik napon.

A nem sportolók számára azt mondanám, hogy annyi étkezés, szabadnapok a zsírvesztés miatt megúszhat, anélkül, hogy jelentős testzsír visszanyerhető lenne, a karbantartás alatt kissé a fenntartási kalóriáktól az vagy annál több kalóriáig terjedhet. Ne feledje, hogy a testtömeg strukturált étkezés után jelentősen megnőhet, a glikogén és a víz tárolásától kezdve.

Az ingyenes étkezéshez hasonlóan a víz súlya is csökken az étrend visszatérésével. Teljes szünet a diétától És végül a teljes szünet a diétától, egy hetes időszak, amikor a testtömeg fenntartása érdekében fog enni. A hosszú ideig tartó diéta igazi pszichológiai húzássá válik. Az étrend kezelhetőbb darabokra bontása, hét egyszerre, 2 hetes szünettel az egész folyamatot pszichológiailag sokkal elfogadhatóbbá teszi, mivel egyetlen egyéni étrend sem tart ilyen sokáig szünet nélkül. A teljes diétaszünetek ütemezhetők úgy is, hogy egybe essenek ünnepekkel vagy különleges eseményekkel, ami sokkal hasznosabbá teszi őket.

Mivel a megzavarás az étrend szerkezetének szabadnapok a zsírvesztés miatt, fogyás kayla nem kontrollálhatatlan esemény, a pszichológiai hatás más.

Este 8 után leteszem a villát és fel nem emelem azt másnap délig. Semmi péksütemény, semmi nasi, de még a puritánnak tűnő íztelen zabpehelyt is kerülöm. Feketén iszom a kávét és délig semmilyen ételt nem veszek magamhoz.

Amint azt fentebb leírtam: ami negatív tényező volt, az akaraterő hiánya az étrend pozitív, strukturált részévé válik, ami hosszú távon jobban működik.

További kérdés a metabolikus lassulás.

Időszakos böjt: komplett útmutató kezdőknek

Bár a strukturált étkezések segítenek egy kicsit, az anyagcsere végül lelassul és az étrendben történő előrehaladás is lelassul. Természetesen ez azon a tényen alapul, hogy ebben az időszakban nem fog visszanyerni hatalmas mennyiségű zsírt, és ez azon a tényen alapul, hogy a kalóriabevitelét továbbra is kordában kell tartani.

Tehát mit jelent teljes étrend-szünetet szabadnapok a zsírvesztés miatt Először beszéljünk arról, hogy mit ne tegyünk. Az ingyenes étkezéshez és a strukturált étkezéshez hasonlóan a diétaszünetnek sem az a célja, hogy lássa, mennyire rosszul ehet 2 hétig, junk food amit a szájába tehet. Nyilvánvaló, hogy visszatérés az étkezési szokásokhoz, amelyek zsírfelhalmozásra késztették, szintén hiba. Szóval milyen érzés szünetet tartani diéta helyesen?

Az első lépés az, hogy a kalóriákat a fenntartási szinthez kell igazítani, ez az a kalóriabevitel, amely megtartja az aktuális testsúlyt.

szabadnapok a zsírvesztés miatt

A fehérjebevitelt ugyanazon a szinten kell tartani talán még kissé is meg kell növelni, mivel a legújabb kutatások kimutatták, hogy a diéta utáni magas fehérjebevitel segít korlátozni a zsírgyarapodástmint az esszenciális zsírsavbevitel. A fő változás több szénhidrát és zsír hozzáadása a jelenlegi karbantartáshoz szükséges kalória növelése érdekében.

A szénhidrátokat legalább grammra kell növelni naponta többet, ha edzmivel ez a pajzsmirigyhormon szintjének szabályozásához szükséges.

szabadnapok a zsírvesztés miatt

Ha diétázás közben részt vesz egy edzésprogramban, akkor a szünetben valamilyen szinten tartania kell; ha nem sportol, akkor a szünet jó alkalom a kezdéshez.

Az egyetlen olyan csoportról, amely általában nem is gondolkodhat a diéta teljes szünetében, a versenyző sportolók és testépítők vannak, akiknek nagyon meghatározott időkeret alatt vannak a céljaik elérése: a két hét fogyókúra, amelyet elmulasztanak, nem igazolható, ha nem ne szálljon be időben a bajnokságra, a szabadnapok a zsírvesztés miatt vagy a fotózásra. Természetesen leginkább azzal érvelnék, hogy korábban el kellett volna kezdeniük a diétát, így két hetes diétaszünetet is beilleszthettek, de ez egyáltalán nem segítene.