Milyen edzést válassz, ha fogyni, és milyet, ha izmosodni akarsz? 1. rész

Fogyni súlyok nélkül

Morbidly elhízott, és szeretne fogyni

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Milyen edzést válassz, ha fogyni, és milyet, ha izmosodni akarsz? Sokan fordulnak személyi edzőhöz, nem véletlenül, ő ugyanis előzetes állapotfelmérést végez, sportjavaslatot tesz az egyéni céloknak megfelelően, és a gyakorlatsorokat is mindezek figyelembe vételével állítja össze.

De mi a helyzet akkor, ha fogyni súlyok nélkül drágállja a személyi edzőt, valamiért kellemetlennek tartja a sportolás ezen formáját, esetleg egyszerűen csak inkább otthon vagy maximum csoportos órákon edzene? Nekik igyekszünk segíteni cikkünkkel, amelyet két részre bontottunk — az első a fogyni vágyóknak szól. Nagyobb többletsúlynál ahhoz, hogy a fogyás beinduljon, a testet kívül-belül fokozatosan kell felkészíteni a terhelésre, mert károkat okozhat magának, ha másképp jár el az ember.

Fontos például az ízületek megóvása, de a szívedre is jó, ha odafigyelsz. Kétféle zsírréteget különböztetünk meg alapvetően: a bőr alattit, illetve a fogyni súlyok nélkül zsírt, ami a hasüregi szervek közt található.

Akár fogyni szeretne az ember, akár tónusosabb, szálkásabb izmokra vágyik, az erősítő gyakorlatokat nem hagyhatja ki a repertoárjából. Bár a kardió edzések híresen jól égetik a zsírt, hosszútávon az izomfejlesztés ugyanolyan fontos, ha nem fontosabb a tartós fogyáshoz. Egy os, a British Journal of Sports Medicine című folyóiratban megjelent cikk szerint az erősítés nemcsak az erőnlétet fokozza, hanem a csont- és izomtömeget is növeli, ezenkívül jót tesz a keringésnek és az általános közérzetnek, éppen ezért különösen fontos, ha valaki meg akarja őrizni a fittségét és az egészségét.

A kettő közül az utóbbi a veszélyesebb, sportolás szempontjából is. A túlsúly a belső szerveket is megterheli, így az ugrálás miatt rázkódó zsír émelygést, fájdalomérzetet is okozhat.

Otthoni edzés amitől gyönyörű alakod lesz 12 hét alatt.

Emellett, az ízületeidre is káros hatással lehet az, ha nagyobb súlyfelesleggel ugrálsz vagy futsz. Fáradt vagy a sportoláshoz, kevés az energiád?

Hogyan lehet fogyni súlyok nélkül, Súlyvesztés, edzés nélkül?

Válaszd a Metodic Food ételeit, amelyek segítenek visszaszerezni az életerőd, továbbá elérni az optimális testsúlyt és testösszetételt! Mindezt glutén- és tejmentes alapanyagokból, adalékok és cukor nélkül, az anyagcseretípusodra szabva. Az aktuális menünket ITT éred el. Ami mindkét túlsúly esetén lényeges, hogy a testzsír-csökkentés szempontjából nem az izomterhelésre kell helyezni a hangsúlyt, hanem a pulzusszámra.

Milyen edzést válassz, ha fogyni, és milyet, ha izmosodni akarsz? 1. rész - Metodic

Ha fenn tudsz tartani legalább fél órán keresztül egy megemelkedett pulzusszámot, testzsírod fokozatosan fogyni fogyni súlyok nélkül a mozgás hatására.

De hogyan emeld a pulzusszámot ugrálás nélkül? Azt szögezzük le, hogy a minimális túlsúllyal max.

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó

A HIIT, illetve még durvább fogyni súlyok nélkül, a már csak magasabb edzettségi szintnél javasolt Tabata edzés még órákkal a mozgás után is segíti a szervezetedet a zsírégetésben, és magasabb üzemmódra kapcsolja az anyagcsere működésed. Otthoni mozgás esetén keress rá edzéstervekre, edzés videókra az interneten, nehézségi szintek szerint is van lehetőséged válogatni köztük. Gépek közül nagyon jó a szabadtéri fitnessparkokban is megtalálható elliptikus vagy ellipszis tréner, illetve a sífutó gépek.

5 gyakorlat, amelyek nem segítenek a fogyásban, ha rosszul csinálod őket

Az extrém zsírégető hatású sportokról bővebben EBBEN a cikkünkben írtunk fusd át, és tudj meg többet! Nagyobb túlsúlynál javasolt sportok: a dinamikus jóga, amely ugrálás nélkül növel a pulzusszámodon, az intervallumos gyaloglás, amikor a normál gyaloglást intenzívebb, gyorsgyalogló szakaszokkal váltogatod, jó lehet még az aquafitness, illetve a biciklizés, akár szobakerékpáron is, vagy egy lazább spinning edzés, közepes többletsúlynál pedig a zumba vagy étvágytalanság fogyás kezdő salsa aerobic.

optima fogyás edmond ok

Mennyit sportolj? Nem kell hetente háromszor 1, órákat edzened, inkább minden nap — de tényleg, minden egyes nap — percet mozogj, ez sokkal hatékonyabb, és egyenletesebb eredményeket.

Valószínűleg ez az oka annak, hogy nem lehet fogyni! Fontosabb néhány fizikai gyakorlatot helyesen elvégezni, mint növelni az ismétlések számát, és nem figyelni a mozdulatok végrehajtásának módjára!

Kisebb túlsúllyal, intenzívebb sportoknál perces edzéseket válassz. Erősíteni is kell? Idővel, ha már fejlettebb, edzettebb és karcsúbb is vagy, igen, mivel a túl sok kardió vagy aerob mozgás miatt idővel az izmok is elkezdenek leépülni — ekkor már elkezdhetsz nézelődni a cikk második részében bemutatott mozgásformák, gyakorlatok közt!

hogyan lehet nyolc hét alatt lefogyni

Hamarosan érkezik. Értékelje ezt a tartalmat.

bárcsak a férjem lefogyna